Nije moguće priložiti datoteke u Outlook.com

Nije moguće poslati e-poruke sa prilozima

Napomena: Problem sa slanjem e-poruka sa prilozima, poslednji put ažuriran 6. novembra 2023.

PROBLEM

Neki korisnici možda neće moći da šalju e-poruke koje sadrže priloge iz Outlook.com poštanskog sandučeta.

STATUS: PRIVREMENO REŠENJE

Dok rešavamo problem, možete da pošaljete datoteku kao OneDrive vezu.

  1. Odgovorite, Prosledite ili kreirajte novu e-poruku ili događaj iz kalendara.

  2. Izaberite stavku "Priloži"

    1. Ako se datoteka već nalazi u usluzi OneDrive, odaberite stavku OneDrive.

    2. Ako se datoteka ne nalazi u usluzi OneDrive, odaberite stavku Otpremi i deli.

  3. Izaberite stavke koje želite da priložite i izaberite stavku Deli vezu.

  4. Možete da koristite i vezu Kopiraj Office ili OneDrive datoteku ili da je nalepite u e-poruku.

Nije moguće dodati priloge

Ako ne možete da dodate priloge ili dodate slike u Outlook.com-poruku, pogledajte ove savete.

  • Ako odgovorite na poruku koja sadrži prilog, on neće biti uključen u odgovor. Ako želite da zadržite originalne priloge, prosledite e-poruku.

  • Datoteke možete da priložite samo događajima iz kalendara koje ste napravili vi ili delegat.

  • Ograničenje veličine e-pošte u programu Outlook.com je 25 MB. To uključuje sav tekst, umetnute i priložene datoteke. Promena veličine slike ne smanjuje njenu veličinu datoteke. Da biste smanjili veličinu slike ili priloga, pokušajte da je komprimujete ili da priložite datoteku kao OneDrive vezu.

  • Veze ka datotekama izOneDrive se ne računaju u pravcu ograničenja veličine e-pošte, ali ograničenje veličine povezane datoteke je 2 GB.

  • Takođe možete da koristite vezu kopiranja priloga OneDrive i da ga nalepite na drugo mesto.

  • Ako možete da dodate priloge ili umetnete slike, ali e-poruka neće da se pošalje, pročitajte kako da rešite Outlook.com sinhronizacije e-pošte.

Šta su 1drv.ms veze?

Veze koje počinju 1drv.ms su automatski skraćene vezeOneDrive priloga. Veza će izgledati otprilike ovako: https://1drv.ms/b/s!AvZ0FQcTSoiwZnHY87wTEcrzND8

Saznajte više

Dodavanje slika ili prilaganje datoteka u programu Outlook.com

Deljenje OneDrive datoteka i fascikli

Kako funkcioniše Microsoft skladište?

I dalje vam je potrebna pomoć?

Da biste dobili podršku u usluzi Outlook.com, kliknite ovde ili izaberite stavku „Pomoć“ na traci sa menijima i unesite upit. Ako putem samopomoći ne rešite problem, pomerite se nadole do stavke I dalje vam je potrebna pomoć? i izaberite opciju Da.

Da biste stupili u kontakt sa nama u usluzi Outlook.com, potrebno je da se prijavite. Ako ne možete da se prijavite, kliknite ovde

Za drugu pomoć u vezi sa Microsoft nalogom i pretplatama posetite Pomoć za nalog i naplatu.

Ikona aplikacije „Pronalaženje pomoći“

Da biste pronašli pomoć i rešili probleme sa drugim Microsoft proizvodima i uslugama, unesite problem ovde

Postavljajte pitanja, pratite diskusije i delite svoje znanje u zajednici na sajtu Outlook.com.

Da li vam je potrebna dodatna pomoć?

Želite još opcija?

Istražite pogodnosti pretplate, pregledajte kurseve za obuku, saznajte kako da obezbedite uređaj i još mnogo toga.

Zajednice vam pomažu da postavljate pitanja i odgovarate na pitanja, dajete povratne informacije i čujete mišljenje od stručnjaka sa bogatim znanjem.