Ako vidite kôd greške 0xE40105F9, OneNote ne može da sinhronizuje jednu ili više beležnica jer koristite stariju verziju programa OneNote koju server više ne podržava.

Da biste nastavili sa sinhronizacijom beležaka, preuzmite najnovije ispravke za program OneNote, a zatim pokušajte ponovo. 

Verzija programa OneNote 2013 za računare

Uradite sledeće:

  1. Izađite iz programa OneNote 2013.

  2. Idite na Kontrolna tabla > Sistem i bezbednost > Ažuriranje Windowsa.

  3. Kliknite na Proveri da li postoje ispravke.

  4. Izaberite i instalirajte sve dostupne ispravke koje se pojavljuju u okviru Microsoft Office.

  5. Ako je potrebno, ponovo pokrenite računar nakon što ste primenili sve ispravke.

  6. Pokrenite OneNote 2013 i potom ručno sinhronizujte beležnice tako što ćete pritisnuti kombinaciju tastera Shift+F9. 

Ako nemate opciju „Ažuriranje Windowsa“ konfigurisanu za ispravke za Microsoft Office, možete ručno proveriti da li postoje OneNote ispravke tako što ćete uraditi sledeće:

  1. Pokrenite OneNote 2013.

  2. Idite na Datoteka > Nalog.

  3. Kliknite na dugme Da li postoje ažurirane verzije. 

OneNote Mobile

Uradite sledeće:

  1. Izađite iz programa OneNote Mobile.

  2. Proverite prodavnicu aplikacija ili lokaciju Marketplace za telefon ili uređaj da biste videli da li su dostupne neke OneNote Mobile ispravke.

  3. Preuzmite i instalirajte sve dostupne OneNote ispravke.

  4. Ponovo pokrenite OneNote Mobile i ponovo pokušajte da sinhronizujete beležnice. 

Dodatna pomoć

Ako vidite ovu poruku o grešci i posle rešavanja problema, prijavite problem na OneNote forumima na lokaciji Microsoft Answers kako bismo mogli da istražimo uzrok i pronađemo rešenje. 

Vrh stranice

Da li vam je potrebna dodatna pomoć?

Želite još opcija?

Istražite pogodnosti pretplate, pregledajte kurseve za obuku, saznajte kako da obezbedite uređaj i još mnogo toga.

Zajednice vam pomažu da postavljate pitanja i odgovarate na pitanja, dajete povratne informacije i čujete mišljenje od stručnjaka sa bogatim znanjem.