Poslednji put ažurirano: 1. oktobar, 2020

PROBLEM

Posle ažuriranja u verziju programa Outlook 2006 verzija 13001,20266 i više, Outlook pada iz programa POP ili više e-pošte sa POP naloga sa samo preuzimanjem zaglavlja.

U evidenciji aplikacije Windows prikazivač događaja videćete sledeće detalje o događaju:

Izdanje imena aplikacije: OUTLOOK.EXE, verzija: 16.0.13102.20002, vremenska oznaka: 0x5efe7a9e Pokretanje imena modula: ntdll.dll, verzija: 10.0.19041.207, vremenska oznaka: 0xkad89ab4 Kôd izuzetka: 0xc0000409 Pomak greške: 0x000000000008b48f Podrazumevana identifikacija procesa: 0x5748 Pokretanje vremena početka aplikacije: 0x01d65a1988bf274f Primena putanje aplikacije: C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\OUTLOOK.EXE Nemoguće putanje modula: C:\WINDOWS\SYSTEM32\ntdll.dll

STATUS: POPRAVLJENO

Ovaj problem je rešen u trenutnom kanalu verzije 2009 Build 13231.20262.  Da biste instalirali ispravku iz programa Outlook, izaberite stavku datoteka, Office nalog, opcije za ažuriranje, odmah Ažuriraj.

Još resursa

Ikona – stručnjaci (mozak, zupčanik)

Pitajte stručnjake

Povežite se sa stručnjacima, razgovarajte o najnovijim vestima za Outlook i najboljim praksama i čitajte naš blog.

Outlook tehnička zajednica

Ikona Zajednica

Pronalaženje pomoći u zajednici

Postavite pitanje i dobijte rešenja od agenata za podršku, MVP-ova, inženjera i drugih korisnika programa Outlook.

Outlook Forum na sajtu Answers

Ikona – zahtev funkcije (sijalica, ideja)

Predložite novu funkciju

Volimo da čitamo vaše predloge i povratne informacije! Podelite svoje razmišljanje sa nama. Slušamo.

Saznajte kako

Takođe pogledajte

Popravke ili privremena rešenja za nedavne probleme u programu Outlook za PC

Da li vam je potrebna dodatna pomoć?

Želite još opcija?

Istražite pogodnosti pretplate, pregledajte kurseve za obuku, saznajte kako da obezbedite uređaj i još mnogo toga.

Zajednice vam pomažu da postavljate pitanja i odgovarate na pitanja, dajete povratne informacije i čujete mišljenje od stručnjaka sa bogatim znanjem.